Veelgestelde vragen
Heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Kijk dan eens hieronder bij de veelgestelde vragen. Kun je je antwoord niet vinden? Klik dan onderaan deze pagina op 'naar de contactpagina' en vul daar je vraag in.
Hoe lang is de deal beschikbaar via de website?
Het verschilt per deal hoe lang deze online beschikbaar is. Wil je graag een deal kopen? Wacht dan niet te lang, want voordat je het weet staat de deal niet meer op onze website.
Betaalmogelijkheden
Er zijn verschillende manieren om de DeLeuksteDeal-voucher te betalen. Betalen kan via de opties iDEAL, Creditcard, Visacard en PayPal. Voor aankopen via een Duitse of Belgische bankpas, dient gekozen te worden voor de optie CreditCard en daarna voor de service Maestro, Bancontact of Mister Cash. Het is niet mogelijk om achteraf of per handmatige overschrijving te betalen. Bij betaling dien je nog €0,50 administratiekosten af te rekenen.
Kan ik een deal cadeau doen?
Ja, dit kan! Je kunt de vouchers gewoon kopen zoals je dat normaal doet. Je dient de vouchers na de aankoop te printen en deze dan te geven aan de begunstigde. Let wel op, want bij sommige deals dient er eerst een reservering gemaakt te worden alvorens je de vouchers kunt printen. In dit geval dien je dus eerst in te loggen op onze DeLeuksteDeal site. Vervolgens klik je op het kopje ‘Account’ en 'Vouchers'. Je kunt dan jouw aankoop raadplegen. Daarna kun je een reservering maken. Na de reservering kan je via het kopje 'download' de voucher downloaden.
Waar vind ik mijn vouchers?
Om de voucher te raadplegen kun je altijd inloggen in je account op onze DeLeuksteDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account' + 'vouchers'. Vanuit het voucheroverzicht kun je de voucher (eventueel eerst reserveren), downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms enkele minuten duren voordat je de voucher kunt zien in jouw account. Mocht je na 30 minuten nog geen voucher in je account hebben ontvangen, dan kun je een mail sturen naar info@deleukstedeal.nl met daarin de WOW-code (deze staat vermeld bij de betaling van je bank)
Ik heb mijn voucher betaald, maar nog niet ontvangen
Om de voucher te raadplegen kun je altijd inloggen in je account op onze DeLeuksteDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account' + 'vouchers'. Vanuit het voucheroverzicht kun je de voucher downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms enkele minuten duren voordat je de voucher kunt zien in jouw account. Bij een aantal deals dient er eerst een online reservering gemaakt te worden, alvorens de voucher in het account wordt geplaatst. Je dient dan eerst in te loggen op de DeLeuksteDeal-site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account'. Via 'vouchers' kan de aankoop dan geraadpleegd worden. Daarna kan de aangekochte voucher via 'meer info' en 'reserveren' gereserveerd worden. Na de reservering kan, via het kopje 'download', de voucher gedownload en uitgeprint worden. De voucher dient uitgeprint meegenomen te worden op de datum van het bezoek.
Hoe kan ik een reservering maken met het online reserveringssysteem?
Bij sommige deals dien je een online reservering te maken. Je dient dan eerst op 'login' te klikken op de DeLeuksteDeal-site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account'. Via 'vouchers' kan de aankoop dan geraadpleegd worden. Daarna kan de aangekochte voucher via 'meer info' en 'reserveren' gereserveerd worden. Na de reservering kan, via het kopje 'download', de voucher gedownload en uitgeprint worden. De voucher dient uitgeprint meegenomen te worden op de datum van het bezoek. Bekijk hier meer informatie over het reserveringssysteem: https://www.wowdeal.nl/static/documents/contacts/3c/3/Reader%20reserveringssysteem%20042017.pdf
Hoe print ik mijn vouchers?
Om de voucher te printen kun je altijd inloggen in je account op onze DeLeuksteDeal site. Daarna kun je klikken op het kopje 'Account' + 'vouchers'. Vanuit het voucheroverzicht kun je de voucher (eventueel eerst reserveren), downloaden en printen. Na een aankoop kan het soms enkele minuten duren voordat je de voucher kunt zien in jouw account.
Moet ik mijn voucher uitprinten?
Je dient je voucher altijd uitgeprint mee te nemen naar de plaats van bestemming. Niet alle partners scannen de vouchers meteen, vandaar dat je de voucher dient uit te printen. Voor uitzonderingen kun je altijd eerst contact opnemen met onze partner.
Kan ik mijn voucher annuleren/retouneren?
Je hebt het recht om een deal binnen 14 dagen na aankoop te annuleren. Indien je binnen 14 dagen besluit een deal te annuleren, kun je dit doen via het contactformulier. Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de deal te annuleren. Voor meer informatie over de wettelijke bedenktermijn verwijzen wij je naar de link ‘annuleringsvoorwaarden’ op onze DeLeuksteDeal site.
Wat gebeurd er als mijn voucher is verlopen?
Als je te laat bent met het inleveren van de voucher, kan er helaas niet meer geannuleerd worden. Je hebt het recht om een deal binnen 14 dagen na aankoop te annuleren. Indien je binnen 14 dagen besluit een deal te annuleren, kun je dit doen via een e-mail naar service@deleukstedeal.nl. Na 14 dagen is het niet meer mogelijk om de deal te annuleren. Voor meer informatie over de wettelijke bedenktermijn verwijzen wij je naar de link ‘annuleringsvoorwaarden’ op onze DeLeuksteDeal site.
Hoe log ik in?
Je kunt inloggen op de website door rechtsboven op 'Login' te klikken. Hier vul je jouw e-mailadres en wachtwoord in waarmee je geregistreerd bent.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Controleer of je het juiste e-mail adres en wachtwoord hebt ingevuld. Mocht het dan nog dan niet lukken, kun je het beste een nieuw wachtwoord aanvragen. Een nieuw wachtwoord kan je instellen via: https://www.deleukstedeal.nl/user/forgotPassword. Mochten de problemen niet opgelost zijn na deze instructies, dan kun je een e-mail sturen naar service@deleukstedeal.nl
Ik ontvang geen nieuwsbrief meer ?
Het kan zijn dat de nieuwsbrief van DeLeuksteDeal in je ongewenste e-mail is beland. Is dat niet zo, schrijf je dan opnieuw in, via het kopje 'nieuwsbrief' bovenin onze website.
Hoe schrijf ik mijn e-mail adres uit voor de nieuwsbrief?
Je kunt je uitschrijven voor de nieuwsbrief van DeLeuksteDeal door onderstaand antwoordformulier in te vullen. Je krijgt dan een bericht terug als we jou uitgeschreven hebben.
Waar kan ik terecht als ik een vraag, suggestie of klacht heb?
Je kan je vraag stellen door een mailtje te sturen naar service@deleukstedeal.nl
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
De klantenservice van DeLeuksteDeal is niet telefonisch bereikbaar. Kom je ergens niet uit? Je kan je vraag stellen via onderstaand antwoordformulier. Op werkdagen krijg je binnen 24 uur een reactie op je bericht.